tisdag 19 juni 2012

I natt blir det ingen sömn...................


Nellie har flåsat och vankat av och an sedan någon gång mitt på dagen och allting har tilltagit framåt kvällen så det är bara att inse att någon säng lär jag inte ligga och sova i den här natten.
Sedan någon timme har jag även sett några enstaka värkar, så helt klart är att hon är på G.
Det är tur att alla TV-kanaler sänder natten lång och att det finns dator som jag kan roa mig med för att hålla ögonen öppna.
Ingen kan svara på hur lång tid hon tänker ta på sig för att få första valpen, ibland önskar jag att jag var siare. Så, det är bara att ta på sig stora tålamodet och titta på allehanda kriminalserier som kan tänkas sändas under natten.
Rapport kommer senare så fort jag har något att rapportera
Under tiden kan ni andra sova gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar